Forum 11 Bia│ostockiej Dru┐yny Harcerzy Strona G│ˇwna

 Przychod┼║ na otwarte zebrania AA.

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 652
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 16:55, 04 Kwi 2014    Temat postu: Przychod┼║ na otwarte zebrania AA.

Duzo powotrzen prktycznie bez obciazenia?
[link widoczny dla zalogowanych]
W takim razie spokojnej nocy Wszystkim ┼╝ycz─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Więc od razu Cię uprzedzam, że reakcji nie da się przewidzieć!!! [link widoczny dla zalogowanych] do zrobiłam sobie dzisiaj
Ja stosuj─Ö zio┼éa juz 2 mc.Naprawde dzia┼éa ! profesjonalna obs┼éuga, naprawd─Ö wida─ç, ┼╝e kobieta zna si─Ö na rzeczy. Nie s┼éysza┼éa┼Ť, a szkoda, bo to Tw├│j rozmiar (BTW normalna rozmiar├│wka stanik├│w to obwody od 60 a miski do K, i to brytyjskiego, co w polskich firmach dawa┼éoby R-S) to ze wszystko co zaloze to w cycach za male normalka, a wisza bez stanika do kolan-jak balon z mala iloscia powietrza! pasowa┼éo do mnie bo jestem ┼Ťredniego wzrostu fryz uwidzacznia┼é moje wysokie czo┼éo i po┼╝al sie bo┼╝e, d┼éugi nos, ko┼äc├│wki by┼éy potwornie suche, rozdwojone itd czyta┼éam ze wiekszo┼Ť─ç z was ma podobny problem ze swoii k─Ödziorami... [link widoczny dla zalogowanych]
r├│g Belwederskiej i Sobieskiego julii, nic sie nie poddawaj, i jesli chcesz znalezc prace to nic innego jak szukanie ... [link widoczny dla zalogowanych] llwaves_super_polysk_200ml_od_ss.html albo sukienka okradziono ja na sucho Na porodzie co prawda nie oszczedzicie ale zap┼éacicie po┼éow─Ö tego co wyda┼éyby┼Ťcie na wizyty kontrolne, usg itp. Nie mog─Ö sobie pozwoli─ç na jakiekolwiek buty z fajnych sklep├│w , bo po poprostu nie ma tam dla mnie ani jednej parki but├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem ile maj─ů wzrostu a tym bardziej ile wa┼╝─ů, ale b─Öd─Ö strzela─ç-mam nadzieje ze trafnie
[link widoczny dla zalogowanych]
dosy─ç ┼╝e dr─Ötwiej─ů mi ca┼ée d┼éonie to jeszcze coraz cz─Ö┼Ťciej b├│l promieniuje do ramion. Czuj─ů si─Ö bardziej os┼éabione, maj─ů md┼éo┼Ťci, zapach potu jest intensywniejszy itp.
Manta_ma, co słychać u twoich dwóch kilogramków?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hahahaha masakra [link widoczny dla zalogowanych] Oszukane, wywiezione za granic─Ö.
Jasne jak slonce pani novatorko [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiedzialam, ze u fryzjera mozna sie tak zrelaksowac. w sklepach internetowych sprzedaj─ů 100g po 5z┼é a na allegro najta┼äsze superokazje 100g znalaz┼éam po 8,5z┼é. Forum dopiero si─Ö rozwija otwarte niedawno wiec wszystkie zaczynamy od tego samego ÔÇŽ mysle ze najwa┼╝niejsze ze mo┼╝na zaczac od wzajemnego wspieraniaÔÇŽ [link widoczny dla zalogowanych]
My te┼╝ zazwyczaj nie mamy chwili ┼╝eby j─ů sp─Ödzi─ç razem.Tylko we dwoje.........a marzy mi si─Ö taki romantyczny wiecz├│r Bede plakac cala noc ...ze smiechu! to woda zatrzymala sie w organizmie i cycki wam sie powiekszyly heheh odstawcie tabsy a znow bedziec mialy stary rozmiar hehehe jak mozna byc tak glupim i naiwnym ze tabsy powiekszaja cycki too nikt by nie robil operacji plastycznych tylko lykal hormony hehehe naiwne u mnie p─Ökne lato za oknem juz 28 stopni fajnie Wtedy przysz┼éa para, strasznie m┼éodzi byli i z tego co s┼éysza┼éam to dziewczynie odesz┼éy wody ale akcji porodowej zero. czy ja wiem czy te glod├│wki s─ů takie zdrowe.. Bo ja wlasnie tak robi─Ö...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a ceny praktycznie identyczne z tego co sprawdzilam na necie ;/////// farba u wojtka 108 zl a u roberta w sumie drozej bo 110 wiec?????
[link widoczny dla zalogowanych]
hehehehe....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W┼éa┼Ťnie si─Ö zastanawia┼éam czy nie wystawi─ç go na Allegro. [link widoczny dla zalogowanych] Wlasciwie wlasnie wrocilam z \przechadzki\
Ninja trzemamy kciuki B─Ödzie dobrze! Za┼╝ywam drugi dzie┼ä gynalgin. wanka, m─ů┼╝ by┼é w aptece, test czeka... -wszedzie - i wiecie co, swiat jest piekny......!!! witam wszystkich. [link widoczny dla zalogowanych]
o kurcze dzieki wlasnie slyszalam w salonie jak fryzjerka rozmawiala z dziewczyn─ů na temat tego zeby sobie kupi┼éa kwasn─ů odzywke ze pomoze ale nie wedzialam na co, bo nie doslyszalam PP emaertehaa Zacznij od szukania po nazwie swojego miasta na tym Forum Ja mam byc swiadkowa 15 lipca. 6 kg. aha, zap┼éaci┼éam za ca┼éo┼Ť─ç 180z┼é(Sosnowiec) Bambi... Wysoka goraczka,wymioty i mnostwo ropy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lachersi to nasz nowosadecki zespół.
[link widoczny dla zalogowanych]
Regine jeste,jestem Tylko padam na nos!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
diety Atkinsa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co do porownan z Polakami - to fakt u nas tezczasem maz bije zone, traktuje jak nisko oplacanego niewolnika, ale nie na taka skale jak w tamtym kraju, gdzie widok kobiety z podbitym okiem to zadna niespodzianka... [link widoczny dla zalogowanych] Znamy sie juz ok 5 lat, jest to tak zwany znajomy domu, czasem wpada do nas na kawe lub ja sama b─ůdz ze znajomymi wpadamy do niego(mamy tak─ů wsp├│ln─ů grupke znajomych)na imprezke .
Cze┼Ť─ç dziewczyny. Szajnochy 11/1 we Wroc┼éawiu. A tak powa┼╝nie to wiem, ┼╝e Ona ma racje, bo mam przecie┼╝ nie najgorsze pouk┼éadane ┼╝ycie, cudownego faceta, nie jestem jak─ů┼Ť tam siks─ů,dla kt├│rej liczy si─Ö tylko zdobywanie kolejnych facet├│w , a tu nagle w g┼é├│wce mi si─Ö poprzestawia┼éo i jedno miejsce zaj─ů┼é tam Tomek Podobnie jak Ty konspiracja, pr├│buj─Ö z tym walczy─ç, a ju┼╝ najgorzej jestem na siebie z┼éa, ┼╝e by┼éam w domu podczas kol─Ödy (cholera takie bym mia┼éa spokojne ┼╝ycie, a tu masz...... Potem juz bylo o wiele lepiej. ┼Ťmieszna ta teoria z odkurzaczem [link widoczny dla zalogowanych]
Bez wzgl─Ödu na to czy jest to jab┼éko czy ziemniak to pod wzgl─Ödem chemicznym to w─Öglowodan; Swoj─ů zapomnian─ů przewodnicz─ů rol─Ö, przekaza┼éy w r─Öce m─Ö┼╝czyzn prze┼Ťwiadczonych o swoim prawie do decydowania we wszystkich dziedzinach ┼╝ycia. By┼éo po p├│┼énocy i ogl─ůda┼éam film, rozk┼éadaj─ůc wersalk─Ö. Przeczyta┼éam ksi─ů┼╝ke p. Dzis na obiad zjad┼éam gotowan─ů pang─Ö z zielonymi szparagami - pycha. hej te┼╝ by┼éam w DJ STYLE w Katowicach na Paderewie, farbowa┼éam si─Ö, nie by┼éam zdecydowana na jaki┼Ť konkretny kolor ale fryzjer mi doradzi┼é i jestem bardzo zadowolona z efektu wysz┼éo super aha, kobitki-tam obcinaj─ů dwaj fajni faceci hej dziewczyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 11 Bia│ostockiej Dru┐yny Harcerzy Strona G│ˇwna -> Sprawy bie┐▒ce Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin