Forum 11 Bia│ostockiej Dru┐yny Harcerzy Strona G│ˇwna

 Fajny zak┼éad Fachowo i Profesionalnie.

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 652
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 9:13, 09 Kwi 2014    Temat postu: Fajny zak┼éad Fachowo i Profesionalnie.

z Zeptera mog─Ö z czystym sumieniem poleci─ç balsam do r─ůk u┼╝ywam go ponad rok i moim zdaniem jest najlepszy!
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam male zapytanie:/czy po gravistacie 250 mozna przybrac na wadze???chcialabym wiedziec!!ja mam dwa torbiele na lewym i prawym jajniku i tez sa dosyc duze 3x3, 2,7x3:///masakra:// gdy muzyka gra i odglos prysznica, zagluszaja moj niemy krzyk w lazience...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kontakt

spodni z prostej przyczyny. [link widoczny dla zalogowanych] Od kilku miesi─Öcy jestem osob─ů bezrobotn─ů a perspektyw na prac─Ö brak, dlatego zastanawiam si─Ö z m─Ö┼╝em nad otwarciem komisu dzieci─Öcego.
a co do nowego nosa blondi - co┼Ť mi w nim nie pasowa┼éo, zauwa┼╝y┼éy┼Ťcie, ┼╝e nie pokazali go typowo z profilu? Te┼╝ tak s─ůdz─Ö, ┼╝e trzeba je┼Ť─ç wszystko ale w na┼éych ilo┼Ťciach. Bo za tymi zmianami, o kt├│rych wcze┼Ťniej pisa┼éam, posz┼éy te┼╝ zmiany personalne i b─Öd─Ö wsp├│┼épracowa─ç z tymi, kt├│rych sama wybra┼éam. Zawsze nim b─Ödzie! A nie mia┼éam??? [link widoczny dla zalogowanych]
no i poleglam do 15 walczylam ale bylam strasznie glodna i wsciekla nie moge wytrzymac na tym dniu z pomidorami i jeszcze robilam pyszny obiad dla reszty domownikow ,no i po obiedzie byly lody i inne slodycze i snaki hmmm ale od jutra juz grzecznie + fitness pozdrawiam i zycze wytrwalosci ostatnio jako┼Ť nie mam kiedy zajrze─ç ;/ Moj adres email. Szlak 28/9 Staram si─Ö o dziecko i wsp├│┼é┼╝y┼éam dok┼éadnie w dzie┼ä owulacji. pomagaj─ů mi tez wloskie piosenki, pod\spiewuje sobie to i owo , a potem latwiej o alcent, wymowe itp. Co jakis czas wrasta mi paznokie─ç a du┼╝ym palcu u nogi.
Je┼Ťli chodzi Ci o rozw├│d cywilny to najlepiej poszukaj sobie jakiego┼Ť forum prawnego.
60!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam jednak rajstopy firmy W7 dostepne w dobrym sklepie :
[link widoczny dla zalogowanych]
Prof.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kiedy┼Ť kilka razy dziennie zagl─ůda┼éam tu, na forum, a teraz ju┼╝ nie ma tyle czasu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie chce ich odbarwia─ç u fryzjera.
dobrym stanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie jest to co prawda 2l, ale chyba wchodzi do niej ponad 1l.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na poczatek zagladnij sobie tutaj : [link widoczny dla zalogowanych] Zamierzam ten zabieg powt├│rzy─ç jak b─Ödzie potrzeba.
No faktycznie , super , jak bab─Ö tak przerobi─ů , ┼╝e nikt jej nie pozna. zabijam. To fryzura ca┼ékiem nowa A jakies delikatne ┼Ťrodki k├│re usuwaja sam zapach?? i odpu┼Ťci┼éem nie poszed┼éem do kosmetyczki ani nigdzie;/ teraz nie mog─Ö go dotkn─ů─ç .wygl─ůda tak jak by si─Ö paznokie─ç zawin─ů┼é z boku i wr├│s┼é pod paznokiec;/ [link widoczny dla zalogowanych]
Pare znajomych osob mamy tez przeszlo na diete low carb + suplementy i czuja sie swietnie. Ale ta ma┼Ť─ç co da┼éa mi kole┼╝anka tez jest dobra... teraz pije tez espresso ze dwa razy dziennie i lampke wina czerwonego dosyc czesto do kolacji. Niestety nie moge poda─ç Ci niczego konkretnego, ale mo┼╝e w przysz┼éo┼Ťci przyda Ci si─Ö:www.fastdeal.pl i inne portale zakup├│w grupowych. Jesli bylby ktos zainteresowany to tak jak pislam niech sie odezwie na gg maila albo koma bo ostatynio czesto mi sie komputer psuje Przynajmniej 1 raz zjedz zup─Ö. Tutaj wyczyta┼éam ┼╝e lepiej na noc...w sumie racja, d┼éuzej tam posiedzi.ju┼╝ jestem po pierwszej aplikacji, narazie nic mi nie jest, nie szczypie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] assor_srodek_do_demakjazu_koloru_28gr.html
[link widoczny dla zalogowanych]
No, ale... Jednocze┼Ťnie podnosisz nogi i plecy, a potem opuszczasz.
Jestem mama 2 letniej dziewczynki, chetnie poznam i wyjde na kawe z innymi mamami z okolicy!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
link do ankiety

Edyta G├│rniak [link widoczny dla zalogowanych] Co z Twoj─ů znajom─ů, kt├│rej przesun─Öli cc z 4 sierpnia?
150 zl rocznie w plecy za utrzymanie. podobno super facet extra strzy┼╝e... Ale wiem ┼╝e dosc si─Ö ceni jesli chodzi o aquamid, a po ostatniej konsultacji (nos) i opiniach o piersiach, to nawet na usta bym do niego nie posz┼éa :> Czy tylkow jakies konkretne dni? No w┼éa┼Ťnie madzia81 a czy Ty robi┼éa┼Ť teraz hormony, Czy ju┼╝ Ci si─Ö wszystkie uregulowa┼éy? [link widoczny dla zalogowanych]
Nast─Öpnie doda─ç koncentrat i gotowa─ç na ma┼éym ogniu do chwili, a┼╝ warzywa b─Öd─ů mi─Ökkie. bez push-upa nie wida─ç u mnie NIC!! zaden nawet najdrozszy krem i jakiekolwiek serum do twarzy nie da takich efektow poprawy stanu cery co dobre oczyszczenie organizmu i dieta owocowo-warzywna.kto nie wierzy ,niech sprawdzi na sobie zmniejszaj─ůcego zagro┼╝enie. A co do lewatywy uwazam ze to super pomys┼é i chyba poczyszcze sobie jelita. Teraz ─çwicz─Ö po 50 minut dziennie. Udanego dnia.
Co innego jest miec faceta cudzoziemca Brytyjczyka, Niemca, ewangeliste, ateiste czy Murzyna z New York, a co innego faceta z muzulmanskiego kraju, gdzie kobieta jest zawsze czym gorszym od mezczyzny w swiadomosci narodow.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem ze jakby wrocił to znowu za kilka lat zrobi to sami , znowu powie ze sobie nie radził i tak sie stało .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale to ja w nim niepodzielnie kroluje hiih
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam dziewczyny, Witaj Radosny - miłego podróżowania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedz tylko zup─Ö i owoce.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wydawało mi się, że po cc to się wychodzi po 3 dobach.
Przyznaj─Ö Ci racj─Ö w 100 % ┼╝e klamra to jedyna metoda, kt├│ra wyleczy wrastanie ale Twoje komentarze mog─ů irytowa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]

Niebieska piosenka ja w sobotę brałam ketonal przeciwbólowy i zaraz potem L i nic mi nie było. [link widoczny dla zalogowanych] o kurde, to było aż tak dawno?!
Je┼Ťli sta─ç ci─Ö na obra┼╝anie innych zapewne nie sta─ç ci─Ö na odrobin─Ö samokrytycyzmu popadasz w samozachwyt zapominaj─ůc , ┼╝e jeste┼Ť z gatunku gryzoni dla kt├│rych dalsza egzystencja nie jest przewidywana. a teraz pro┼Ťba: Kasioolka, ale ja dbam o tegokolczyka wiesz?? ale poczeka┼éam miesi─ůc (po 11 miesiaach) i wszystko od tamtej pory jest okej ;P Ja bym na Twoim miejscu nie wyjmowa┼éa poczeka┼éa do tego roku ... Siakus91 - przy zdejmowaniu aparatu wszystko zalezy od jego konstrukcji, liczby gort├│w i ich umiejscowienia. [link widoczny dla zalogowanych]
Radzilabym Wam sprawdzic czy nie macie torbielowatosci jajnikow, bo to wlasnie w tym przypadku wlosy najczesciej rosna w miejscach, gdzie nie powinny. od jakigos czasu jestem klietka q10,polecam p asie bo ma duzo szkoleni zna sie natym, jest boskim fryzjerem,ale bylam u tej drugi fryzjerki soni ,bo pAsi niebylo,dzewczyny masakra niema pojecia co to fryzjerstwo,polecam p asie jest super nie wierz─Ö w to ┼╝e dr Sankowski i jego asyste┼äci zgodzili by si─Ö wykona─ç tyle operacji za zupe┼én─ů darmoch─Ö nie wierz─Ö bo nikt by si─Ö nie zgodzi┼é zw┼éaszcza ┼╝e \g┼éupi lifting\ robi si─Ö jakie┼Ť 3 godziny Misha ! Ciesz─Ö si─Ö ze istnieje taki temat i s─ů dziewczyny kt├│re szczerze m├│wi─ů o swoich do┼Ťwiadczeniach. no Szapolowska i Stalinska ten babochlop, a jeszcze ta no kurcze Janda uwielbiam je┼Ť─ç!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CZARNY KOLOR?
┼╗a┼éuj─ů kasy na te badania, i oszcz─Ödzaj─ů na zdrowiu najm┼éodszego spo┼éecze┼ästwa!!!


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 11 Bia│ostockiej Dru┐yny Harcerzy Strona G│ˇwna -> Sprawy bie┐▒ce Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin